دانلود رایگان فایل های آموزشی

خرید راحت و آسان نمونه سوالات امتحانی و استخدامی

دانلود رایگان فایل های آموزشی

خرید راحت و آسان نمونه سوالات امتحانی و استخدامی

دانلود رایگان فایل های آموزشی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴۸۴ مطلب توسط «کارشناس فروش کالج فایل» ثبت شده است

عنوان انگلیسی مقاله: The effect of cash flowforecasts on accrual quality and benchmark beating
عنوان فارسی مقاله: اثر پیش بینی جریان وجه نقد بر کیفیت تعهدی و معیار غلبه.
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 45
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هنگامی که تحلیل گران پیش بینی هایی را در مورد درامد و عملکرد جریان وجه نقد ارائه می دهند ،  آن ها به طور ضمنی پیش بینی هایی را در خصوص کل عوامل تعهدی ارائه داده اند. فرض بر این است که افزایش  هزینه های مورد انتظار و شفافیت به دست امده از دستکاری عوامل تعهدی  ,در درامد مدیریتی استفاده شده است. به عنوان یک نتیجه،  ما پیش بینی کردیم و دریافتیم که کیفیت تعهدی ,بهبود یافته و تمایل شرکت ها برای مواجهه یا غلبه بر کاهش معیاردرامدی پس از ارائه پیش بینی جریان نقدی کاهش می یابد. ما همچنین پیش بینی کرده و دریافتیم که شرکت ها به سمت مکانیسم های معیار غلبه دیگر تغییر جهت می دهند ، مانند دستکاری فعالیتهای واقعی و  راهنمایی درآمدی در واکنش به ارائه پیش بینی های جریان وجه نقد .
مقدمه:
وقتی که تحلیلگران،  پیش بینی های را در مورد هم درامد و هم جریان های نقدی عملیاتی ارائه می دهند  ، در واقع آنها به طور ضمنی  پیش بینی را در مورد کل عملکردهای عوامل تعهدی ارائه داده اند. بنابراین،با پیش بینی جریان نقدی ،  احزاب خارجی شرکت به اسانی قادر خواهند بود  شگفتی درآمدی را نسبت  به بخش مربوط به جریان های نقدی غیر منتظره و بخش مربوط به اقلام تعهدی غیر طبیعی بروز دهند. ما فرض می کنیم که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت دستکاری تعهدی استفاده شده در مدیریت درآمد را افزایش می دهد. همانطور که پیش بینی جریان نقدی،  شفافیت مدیریت درآمد های فرصت طلبانه را افزایش می دهد، بنابراین احتمال تکرار و مداخلات تنظیمی , به نوبه خود، افزایش هزینه های مورد انتظار را به شرکت و مدیران درگیر در مدیریت درآمد های فرصت طلب تحمیل می کند. مدیریت، کمتر احتمال دارد دستکاری تعهدی را به عنوان  هزینه های مورد انتظار درگیر شدن  در مدیریت درآمد درمیان افزایش عوامل تعهدی در نظر بگیرد ..
ما فرض می کنیم که با افزایش شفافیت دستکاری تعهدی، پیش بینی های جریان وجه نقد تحلیلگران برای محدود کردن مدیریت درامد موثر که باعث افزایش کیفیت تعهدی می گردد به کارگرفته می شود .ما همچنین پیش بینی می کنیم که کاهش دستکاری تعهدی , و ایجاد پیش بینی های جریان وجه نقد , احتمال این را که یک شرکت به اهداف درامدی بپیوندد یا با ان ها تداخل داشته باشد کاهش می دهد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • کارشناس فروش کالج فایل
  • کارشناس فروش کالج فایل
  • کارشناس فروش کالج فایل
  • کارشناس فروش کالج فایل
عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s.
عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
دسته: مدیریت - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز،مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود.
در مدیریت ارتباط با مشتری،مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را بعنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آن ها می باشد . بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .
مدیریت ارتباط با مشتری یک پروسه ی مداوم شناسایی و خلق ارزش جدید با هر مشتری و سپس به اشتراک گذاشتن منفعت حاصل از آن در سراسر عمر شرکت است . این موضوع نیازمند ادراک ، تمرکز و مدیریت بر همکاری مداوم میان تولید کننده و مشتری انتخاب شده ، برای خلق دو جانبه ی ارزش و به اشتراک گذاشتن آن از طریق وابستگی و تنظیمات سازمانی است .
کارشناسان بازاریابی اظهار داشته اند که ( بخش بندی ، هدف گیری بازار و جایگاه یابی در بازار ) بخش های بازاریابی استراتژیک هستند و چهار عنصر بازاریابی ( قیمت ، محصول ، توزیع ، ترفیع ) بخش های بازاریابی تاکتیکی می باشند . عناصر آمیخته بازاریابی یک اختصار و ساده سازی بوده و این رویکرد تبادلی ( تجاری ) ، برای مدیریت ارتباط با مشتری کافی نیست .
در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • کارشناس فروش کالج فایل
عنوان انگلیسی مقاله: Autism Behavior Problems  
عنوان فارسی مقاله: مشکلات رفتاری اوتیسم: (چه چیز موجبات طغیان کودک شما را فراهم میسازد؟)
دسته: پزشکی - روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات زیادی درباره چگونگی رفتار افراد مبتلا به اوتیسم با فقدان به اصطلاح "ذهنی "موجود بوده است که نشان می دهد این افراد (مبتلایان  به اوتیسم) درک نمی کنند که شما فردی با نیازهای متفاوت از آنها هستید.ممکن است این فرضیه صحیح باشد اما مدرسان، والدین و متخصصان اغلب به همان اندازه در جستجوی فقدان یافته ها هستند تا بفهمند که  نظریه احساس و قوه ادراک کودک تحت چه عنوانی نام گذاری می شود؟
شما نمی فهمید که چرا او(کودک مبتلا به اوتیسم) یک لامپ چراغ  برق که سوسو می زند را مثل  یک رعد و برق تجسم می کند و یا اینکه به صدا در آمدن زنگ در را همانند هزار زنگ کلیسا تصور می کند.شما درک نمی کنید  و متوجه نمی شوید که چرا یک کودک ممکن است پاهای خود را قلاویز کرده ، دور کلاس درس بچرخد و نمی فهمید که چگونه ماست ، به دلیل همواری و صافی اش ، ممکن است یکی از تنها غذاهایی باشد که باعث می شود دختر شما احساس نکند که لقمه های سنگریزه می خورد.
فرزند مبتلا به اوتیسم شما ، به سختی میتواند  به همان اندازه که شما نیاز هایش را می سنجید، او نیازهایتان را  بسنجد.او ممکن نیست به این مسئله توجه کند که امروز روز بدی برای شماست و سعی کند کمتر موجبات آزارتان باشد.احتمال دارد بی وقفه و مداوم صحبت کند چرا که  نمیتواند نشانه های خستگی را درک و تعبیر کند.
جستجو برای مفاهیم پنهان
این احتمال وجود دارد که بسیاری از رفتارهای کودک شما معنی و مفهوم بدیهی و روشنی را نرساند.به نظر نمیرسد که آن ها هیچ هدف روشنی داشته باشند.اما مثلا کودکتان عمدا و با این هدف که شما را عصبانی کند و به گریه بندازد مدفوع خود را پراکنده نمی سازد و در و  دیوار را با آن آلوده نمی کند.برای یک لحظه تصور کنید که رفتارهای احمقانه ای مثل این چه حسی را ایجاد خواهد کر که  فرزندتان مرتباً برایتان پیام های رمزی درباره چیزهایی که برایش مهم است،می فرستد و شغل شما در تمام مدت شکستن این رمزها و تعبیر و فهم آنهاست.
با یک توجه خاص و متفاوت به این گونه رفتارها ، به سرنخ هایی میرسید که قبلاً نمی دیدید و نهایتاً یک روش موثر برای کمک به فرزندتان پیدا میکنید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • کارشناس فروش کالج فایل
عنوان انگلیسی مقاله: A State Of The Art Opinion Mining And Its Application Domains
عنوان فارسی مقاله: عقیده کاوی و کاربردهای آن.
دسته: روانشناسی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شرکت‌های صنعتی و تولیدی که محصولات جدید تولید می‌کنند، می‌خواهند بدانند مشتریانشان چه احساسی نسبت به این محصولات دارند و این اطلاعات را می‌توان با مطالعه‌ی عقیده‌ها در پورتال‌های نظرسنجی بدست آورد. در عین حال، کاربران یا مشتریان نیز می‌خواهند بدانند کدام محصول را بخرند پس این نظرات را می‌خوانند و سعی می‌کنند تصمیم‌گیری کنند. دیده شده است که عقیده‌های آنلاین روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و این عقاید، غنی بودن اطلاعات را نشان می‌دهند که می‌تواند برای صنعت و مشتریان مفید باشد.
با این حال، اینجام این کار به صورت دستی سخت و زمانبر است. به عنوان مثال، سازمان‌های تولیدی ترجیح می‌دهند اطلاعات به فرمتی باشد که برای استفاده راحت‌تر باشد، پس اتوماتیک کردن این فرایند بسیار مفید است. اینجاست که عقیده کاوی به میان می‌آید. در وب، عقاید را می‌توان به فرم متن، تصویر، صوت یا داده‌ی ویدئویی بیان کرد. این مقاله از متن کاوی فاصله می‌گیرد چون در این زمینه بسیار کار شده است. عقیده کاوی را می‌توان یک زیر اصل از زبان شناسی محاسباتی تعریف کرد که با عقیده‌ای که یک سند بیان می‌کند در ارتباط است. طبقه‌بندی احساسات تعیین کننده‌ی ذهنیت، قطبیت (مثبت و منفی) و قدرت قطبیت (مثبت ضعیف، مثبت میانه و مثبت قوی) یک متن عقیده است. عبارات مختلفی توسط محققان استفاده می‌شود تا احساسات را طبقه‌بندی کنند: عقیده کاوی، تحلیل احساسات، استخراج احساسات یا رتبه‌بندی کارا. ما در این مقاله برای سادگی از عبارات عقیده کاوی که همه‌ی این عبارات را دربر می‌گیرد استفاده می‌کنیم. 
1.زمینه‌های مرتبط با عقیده کاوی
استخراج اطلاعات (IE): آیا تبدیل اطلاعات متنی بدون ساختار به فرمت ساخت‌یافته که عموماً در پایگاه داده‌ها ذخیره و برای اهداف داده کاوی استفاده می‌شود، بر اساس یادگیری زبان ماشین است. داده‌های خاص، استخراج و در قالب موجود قرار می‌گیرند. این کار دقت اطلاعات بازیافتی را بهبود می‌بخشد و می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای گروه‌بندی داده‌های استخراج شده استفاده شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • کارشناس فروش کالج فایل
عنوان انگلیسی مقاله: CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS
عنوان فارسی مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران.
دسته: بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مدیریت مقاصد توریستی در شرایط فعلی کسب و کار بر مبنای مقاصد استراتژیک که مصولات توریستی نوآورانه و هماهنگ را فراهم می آورد، برای مناطق توریستی بسیار اهمیت دارد. متوازن نمودن اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی اهداق مهم بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی هستند. 
واژگان کلیدی: بازاریابی استراتژیک، مقاصد توریستی، مدیریت، رقابت پذیری، بحران
مقدمه:
رقابت جهانی و اشباع شدن صنعت توریسم چالش ها و مشکلات بسیاری را در ایجاد وفاداری مشتریان و مزیت های رقابتی پایدار در بازار محصولات توریستی ایجاد نموده است. این مشکلات، در مدیریت تقاضا و خلق تصویر منحصر به فردی از یک مقصد توریستی خاص مشهود می باشند. مشارکت تعداد زیادی از سازمان های مختلف در خلق و بازاریابی محصولات توریستی یک مقصد توریستی مشخص نمودن ومنافع و اهداف آن ها را مشکل می سازد. از طرف دیگر، این سازمان ها به شراکت های متفاوت تری با هدف دستیابی به تأثیرات فردی و دوجانبه ورود می کنند. متوازن سازی اهداف استراتژیک سرمایه گذاران و افزایش مزیت های اقتصادی مهمترین اهداف بازاریابی استراتژیک یک مقصد توریستی است. این کار شامل خلق ارزش برای تمامی شرکا از طریق توسعه بازاریابی یکپارچه است که به گسترش جذابیت و خلق یک تصویر بی مانند از یک مقصد توریستی منجر می گردد. 
توریسم به عنوان یک فعالیت اقتصادی، اهمیت روزافزونی در توسعه نه تنها یک منطقه خاص بلکه همچنین در توسعه اقتصاد ملی دارد. طبق اطلاعات UNWTO (www.unwto.org) در 50 سال گذشته، درآمد توریسم با میانگین رشد سالانه 11% افزایش داشته است. طبق این اطلاعات، توریسم ¼ سهم صادرات را دراختیار دارد که این امر اهمیت توریسم را در پیشرفت اقتصادی نشان می دهد. داده های EU نیز در این خصوص ارائه شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • کارشناس فروش کالج فایل

دانلود نمونه سوال اول
حجم: 562 کیلوبایت

دانلود نمونه سوال دوم
حجم: 979 کیلوبایت

دانلود نمونه سوال سوم
حجم: 505 کیلوبایت

دانلود نمونه سوال چهارم
حجم: 291 کیلوبایت

دانلود نمونه سوال پنجم
حجم: 992 کیلوبایت

  • کارشناس فروش کالج فایل
عنوان انگلیسی مقاله: What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical study
عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه برای رفتار صرفه جویی در مصرف انرژی بازار چیست ؟
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه در تلاش است تا ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه را در مورد  رفتار صرفه جویی انرژی بازار  در دانشجویان دانشگاه های مالزی مشخص سازد . مجموعه ای از 2000 دانشجو از 5 دانشگاه اصلی مالزی دعوت شدند تا ان ترکیب بازاریابی اجتماعی را که ترجیح می دهند ارائه دهند . یک تجزیه  و تحلیل متقارن مبنی بر انتخاب , ترکیبی از 5 صفت بازاریابی اجتماعی را به منظور ترویج رفتار صرفه جویانه انرژی شناسایی کرد :این ترکیب شامل ویژگی های محصول , قیمت , مکان , ترویج و نگهداری پس از خرید می باشد . هر ویژگی این ترکیب بالیستی از استراتژی ها همراه است . ویژگی های محصول و نگهداری پس از خرید با سهم 02/27 و 12/27 به ترتیب به وسیله دانشجویان  به عنوان ویژگی هایی با بالاترین اولویت در ترکیب بازاریابی اجتماعی برای رفتار صرفه جویانه انرژی انتخاب شدند .ویژگی که کمترین ارجعیت در ترکیب به ان اختصاص داده شده بود ترویج با سهم 59/11 بود . این مطالعه ,ترکیب بازاریابی اجتماعی بهینه را به مدیریت دانشگاه , هنگام تصمیم گیری درباره رفتار صرفه جویانه انرژی بازاریابی توسط دانشجویانی که مصرف کنندگان اولیه انرژی در محوطه دانشگاه هستند ارائه می دهد .علاوه بر این , این مطالعه به مدیریت دانشگاه در تخصیص کارامد منابع کمیاب در انجام مسئولیت های اجتماعی خود و غلبه بر کاستی های بازاریابی با انتخاب امیزه های بازاریابی مناسب کمک می کند .
مقدمه:
جهان با مشکلات انرژی حیاتی امیخته شده است , شامل تقلیل منابع انرژی , تخریب اکوسیستم , افزایش قیمت انرژی و تغییر اب و هوا . الگوی ناپایدار کنونی ناکارامد بوده و سیاره خالی از منابع در انتظار پیدا شدن یک راه حل جدید است . چالش اصلی در پیگیری دوام انرژی جهانی این است که تقاضای انرژی رو به افزایش باید کاهش یابد . همان طور که گیلبرگ و پالم 2009 تاکید کردند , جهان ما باید انرژی کمتری برای ایجاد یک جامعه پایدار مصرف کند . یک گزینه برای کاهش مصرف انرژی , صرفه جویی در انرژی است . امروزه یک راه در دسترس ساده برای ایجاد دوام در انرژی , کنترل مصرف انرژی در ساختمان هاست.(zheng 2010 ,    (liand colombier2009در کشورهای در حال توسعه مانند مالزی ,  اتلاف انرژی در ساختمان ها نرمال است . (muheldieng 2008). به طور کلی ,. مصرف انرژی در بخش های ساختمانی به طور پیوسته رو به افزایش است .(saidur 2009) . 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  • کارشناس فروش کالج فایل